سرویس چینی

بهترین برند سرویس چینی

بهترین برند سرویس چینی

بهترین برند برای سرویس چینی کدام است ؟ همانطوری که در مطالب قبلی هم اشاره کردیم، خرید سرویس چینی یک دغدغه ای است که همه ی خانواده های ایرانی دارند. خواه اینکه برای خودشان تهیه کنند و یا اینکه بخواهند برای یک سرویس جهیزیه تهیه کنند. با توجه به این موضوع که بسیار مهم شده است طبیتا شما پیش از خرید باید با این برندهای مختلف آشنایی داشته باشید و بدانید که کدام برندها ایرانی و کدام برندها خارجی می باشند و کدام یک کیفیت مناسب برای خرید را دارد. طبیعتا ممکن است خیلی از خانواده ها و خانم های خانه دار تجربیات بهتری نسبت به برندهای متفاوت داشته باشند و به همین خاطر در این مطلب ما هم از نقطهه نظرات و تجربه های مشتری هایمان استفاده کرده ایم و هم از نظرات کسانی که تجربه ی زیادی در فروش این محصولات دارند و می د انند که در بازار امروز کدام محصول فروش بیشتری دارد. تا انتهای این مطلب را بخوانید تا هم از برندها مطلع شده و با آنها آشنا شوید و هم بدانید که کدام مورد را خریداری نمایید.

انواع برندهای سرویس چینی ایرانی :

با توجه به اوضاع اقتصادی این روزها و افزایش لحظه ای نرخ ارز و با توجه به تحریم های صورت گرفته، شاید قیمت سرویس های خارجی برای خیلی از افراد به طور بی سابقه ای بالا باشد و نتوانند از سری سرویس های خارجی خریداری کنند. به همین خاطر شرکت های تولید سرویس چینی ایرانی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت بسیار عالی در حد همان سرویس های خارجی به بازار عرضه کرده اند. در این قسمت به برندهای تولید کننده ایرانی اشاره می کنیم.

بهترین برند سرویس چینی ایرانی

بهترین برند سرویس چینی ایرانی

چینی زرین ایران :

شرکت چینی زرین ایران، یکی از برندهای مطرح و کارخانه های تولیدی ظروف چینی در کشور می باشد که محال است نام آن را نشنیده باشید.محصولات این شرکت با کیفیت ترین محصولات سرویس چینی می باشد و با توجه به مجوزات بهد اشتی که این شرکت دارد، سرویس ها و ظروف این شرکت از نظر بهداشتی مورد تایید است و هیچ ضرری برای سلامت مصرف کنندگان ندارد. این شرکت کحصولات خود را در دسته بندی های متفاوت تولید کرده است که هم انواع سرویس های چینی را می پوشاند و هم محصولات تکی و هم اقلام هتلی و رستورانی را. همچنین ابعاد سرویس های این شرکت مناسب برای تعداد 6 نفر و 12 نفر می باشد و به تناسب هر کدام، دارای تعداد پارچه های متفاوت می باشند. علاوه بر این موارد تمامی موارد دیگری که بخواهید بدانید را در مطلب راهنمای خرید سرویس چینی برای شما نوشته ایم و می توانید بخوانید.

با توجه به اینکه چینیتو، نماینده رسمی چینی زرین می باشد شما می توانید برای خرید سرویس های چینی خود از طریق سایت چینیتو اقدام نمایید. خرید سرویس چینی و یا دیگر سرویس های پذیرایی از چینیتو به دو طریق می باشد. یکی اینکه با استفاده از سایت چینیتو خرید خود را انجام دهید و پس از تکمیل خرید محصول مورد نظر را به سرعت درب منزل خود دریافت نمایید. روش دیگر خرید از چینیتو این می باشد که شما با حضور در فروشگاه مرکزی ما واقع در میدان شوش خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید. در این روش شما پیش از خرید می توانید محصول مورد نظر خود را مشاهده کنید و در صورتی که مطابق با سلیقه ی شما باشد خرید خود را انجام دهید.

 

چینی مقصود :

یکی دیگر از شرکت های تولید کننده سرویس چینی، شرکت چینی مقصود می باشد. برند چینی مقصود، از دیگر شرکت های پیشرو ایرانی در صنعت تولید ظروف و سرویس چینی بوده است.چینی مقصود تولید ظروف چینی هتلی، رستورانی، خانگی و کودک  را در کارخانه های خود دارد و تولیدات خوب و با کیفیتی را به بازار عرضه می کند.

 

چینی تقدیس:

چینی تقدیس نیز یکی دیگر ازب برندهای تولید کننده انواع ظروف چینی به صورت انواع مختلف می باشد. این برند نیز یکی دیگر از برندهای مطرح این صنعت است و نسبتا جنس با کیفیتی دارد و مشتریان نیز از خرید این موارد راضی هستند.

 

شرکت چینی توس:

این شرکت هم در زمینه تولدی ظروف چینی فعالیت دارد و از برندهای موجومد در بازار می باشد.

 

شرکت چینی پردیس کاشان:

این برند هم مانند برندهایی که گفته شد یکی از موارد موجود در بازار است که به تولید اجناس چینی می پردازد و می توانید این سری از ظروف را از این برند تهیه کنید.

 

بررسی سرویس های چینی خارجی:

بهترین برند سرویس چینی خارجی

بهترین برند سرویس چینی خارجی

سرویس های چینی خارجی علی رغم قیمت های بسیار بالا، هنوز هم در بازار وجود دارند و ممکن است کسی بخواهد از این سرویس ها خریداری کند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم یک آشنایی جزیی با نام اینها را داشته باشیم.

 

شرکت لنوکس (Lenox) آمریکا

این شرکت در سال 1889 در آمریکا تاسیس شد و کار آن تولید ظروف چینی و غذاخوری بود. این برند در بین بهترین و شناخته شده ترین برندهای سرویس چینی قرار گرفته است.

شرکت Noritake

این شرکت در کشور ژاپن در سال 1904 تاسیس شده و تولید کننده سرویس چینی و سرویس های غذاخوری لوکس است. این برند، از بزرگترین تولیدکنندگان ظروف چینی می باشد و به عنوان بهترین مارک سرویس های خارجی شناخته شده است.

سایر برندهای سرویس چینی خارجی:

برندهای بسیار دیگری ممکن است باشد که ما در اینجا فقط به نام آنها اشاره می کنیم. برندهایی از قبیل CORELLE ، ROYAL DOULTON ، ONEIDA و … می باشد.

شما هر کدام از برندهای بالا را که بخواهید می توانید خریداری نمایید ولی خوب است بدانید و دقت داشته باشید که این روزها با توجه به وضعیت تحریم ها و قیمت ارز، خرید این سرویس های خارجی هزینه زیادی را به شما متحمل می کند در حالیکه شما می توانید همین سرویس ها را با همان کیفیت سرویس های خارجی بلکه بهتر از آن با قیمتی بسیار مناسب از شرکت های داخلی تهیه کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *