سرویس چینی, سرویس غذاخوری جهیزیه

انواع سرویس غذاخوری جهیزیه عروس

سرویس غذاخوری جهیزیه عروس

انواع سرویس غذاخوری و پذیرایی برای جهیزیه عروس

 

یکی از دغدغه هایی که بیش مردم در هنگام خرید سرویس غذاخوری جهیزیه دارند، سرویس غذاخوری می باشد . با توجه به اینکه دسته بندی سرویس های غذاخوری هم نسبتا زیاد می باشد مهم ترین کاربرد آن هم در هنگام پذیرایی مهمانی ها می باشد. و این اهمیت دو چندان می شود وقتی که شما این سری از ظروف را در مقابل مهمانان خود مورد استفاده قرار می دهید پس برای همین باید تمام دقت خود را در خرید این نوع از ظروف داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مطلب به بررسی موارد مختلفی می پردازیم که در این انتخاب تاثیر دارد. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید مناسبترین سرویس را برای جهیزیه انتخاب نمایید و بهترین خرید را داشته باشید.

 

انواع سرویس غذاخوری جهیزیه

برای انتخاب یک سرویس مناسب غذاخوری جهت پذیرایی، انواع مختلفی از ظروف وجود دارد که شما می توانید آن ها را انتخاب کنید. برخی از این ظروف عبارتند از : چینی، آرکوپال، کریستال، سرامیک، بلور و … . در ادامه بررسی دقیق هر یک از این موارد می پردازیم و شما با توجه به مطالب گفته شده و با توجه به سلیقه ی خودتان و مقدار هزینه ای که می خواهید انجام دهید می توانید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید . این موارد با جزییات بررسی می کنیم تا شما برای خرید خود بتوانید یک جمع بندی داشته باشید.

 

خرید سرویس چینی برای جهیزیه

برای خرید سرویس چینی برای جهیزیه لازم است بدانیم که جنس این سرویس های چینی از سرامیک می باشد و برای پذیرایی و غذاخوری مورد استفاده قرار می گیرد. از مزیت این ظروف می توان به این اشاره کرد که با گرم و سرد شدن به راحتی نمی شکنند. سرویس های پذیرایی چینی قیمت مناسبی دارند و جز ظروف رایج حساب می شوند.

شما برای خرید سرویس چینی برای جهیزیه می توانید مطلب راهنمای خرید سرویس چینی را به طور کامل بخوانید تا بتمام جزییات را پیرامون سرویس چینی بدانید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سرویس چینی جهیزیه

سرویس چینی جهیزیه

انواع ظروف چینی از نظر کیفیت تولید

ظروفی که امروزه در بازار به نام ظروف چینی می شناسیم به طور کل به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از : چینی های ضخیم ، چینی های کاغذی ، چینی پروسلن. تفاوت این ها از نظر مواد تشکیل دهنده می باشد.

  • چینی های ضخیم
    این چینی ها نسبت به دو نوع دیگر وزن سنگین تری دارند و بیشتر مقاوم هستند. همچنین این ظروف قیمت مناسبی دارند.
  • چینی های کاغذی
    این چینی ها بر عکس مورد قبلی بسیار نازک و براق هستند و نسبت به دو نوع دیگر حساس تر و شکننده تر می باشند و دارای قیمت گرانتری نیز می باشند.
  • چینی پروسلن
    این نوع از چینی ضخامت مناسبی دارد و مثل دیگر چینی ها بسیار ضخیم با بسیار نازک نیستند. این سری از ظروف با توجه به نوع تولید آن، در دسته بندی پرفروش ترین نوع ظروف چینی می باشد.

 

انواع ظروف چینی از نظر برند کارخانه تولید کننده

امروزه این سرویس ها از برند های مختلفی در داخل بازار موجود می باشد که ار برند های ایرانی و خارجی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • چینی زرین ایران
  • چینی پردیس
  • چینی مقصود
  • چینی لمونژ
  • و …

کدام سرویس چینی را می توانیم از چینیتو خریداری کنیم ؟

با توجه به اینکه فروشگاه آنلانی چینیتو، نماینده رسمی چینی زرین می باشد شما تمامی سرویس های چینی زرین را می توانید با مناسب ترین قیمت از فروشگاه چینیتو خریداری کنید و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. علاوه بر خرید آنلاین، شما می توانید به صورت حضوری هم از فروشگاه چینیتو خرید خود را انجام دهید. آدرس و شماره تماس فروشگاه چینیتو در داخل سایت و در قسمت تماس با ما موجود است و شما با حضور در فروشگاه علاوه بر سرویس چینی می توانید تمامی موارد دیگری که نیاز دارید را نیز خریداری نمایدد. همچنین پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید سرویس چینی مطالب مجله چینیتو را به طور کامل مطالعه بفرمایید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

 

چه نوع ظروف دیگری را می توانیم برای جهیزیه خریداری کنیم ؟

علاوه بر ظروف چینی می توان ظروف دیگری نیز برای سرویس جهیزیه خریداری نمود  که از آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

سرویس کریستال جهیزیه

سرویس کریستال جهیزیه

  1. ظروف پذیرایی کریستال :این ظروف به دلیل ظاهر جذابی که دارند، زیبا و تجملاتی و لاکچری به حساب می آیند و با وجود این موارد، این ظروفاز سری ظروف گران قیمت می باشند. از برندهای تولید کننده ظروف کریستال می توان به سوگای ژاپن، کریستال چک، کریستال والتر آلمان، کریستال جی سی سی و … اشاره کرد. با توجه به اینکه این ظروف دارای ظاهری لاکچری و زیبا هستند، دارای قیمت بالایی نیز می باشند که با توجه به وضعیت بازار در این روزها پیشنهاد ما این است که از سرویس های دیگر به جای سرویس کریستال استفاده کنید. ولی اگر محدودیتی برای خرید از نظر قیمت ندارید، بدانید که سرویس کریستال بهترین گزینه برای شماست.
  2. ظروف پذیرایی بلور :ظروف بلور را به احتمال بسیار زیاد شما هم بسیار شبیه به سرویس کریستال می دانید. این ظروف به دلیل اینکه ارزان هستند نسبت به کریستال پرطرفدار تر هستند. ظروف بلور نسبت به ظروف کریستال درخشندگی و ظرافت کمتری دارد و به همین دلیل ارزانتر می باشد. از برندهای تولیدکننده سرویس بلور می توان به سرویس پذیرایی لومینارک، ظروف پذیرایی پاشا باغچه، ظروف پذیرایی سیلیکا و … اشاره کرد.
    خوب است به این مورد توجه داشته باشید که این سری از ظروف پذیرایی بیشتر مناسب افرادی می باشد که خواهان خرید سرویس کریستال هستند ولی پول خرید آن را ندارند. این افراد در واقع می توانند با هزینه بسیار کمتری سرویس بلور را خریداری نموده و بدانند که این سرویس با تمامی وسایل آنها هماهنگ می شود.
  3. ظروف پذیرایی اوپال یا سرویس های آرکوپال :
    سرویس آرکوپال جهیزیه

    سرویس آرکوپال جهیزیه

    اوپال ها ظروفی بیسن شیشه و چینی هستند و وزن کمتری نسبت به ظروف چینی دارند و با توجه به اینکه در تریکب ماده تشکیل دهنده آنها شیشه نیز وجود دارد، ظاهر نسبتا جذاب و زیبایی به خود می گیرند. انواع این سرویس ها در فروشگاه چینیتو موجود می باشد و شما می توانید به راحتی آنها را خریداری نمایید. از برندهای تولید کننده ظروف آرکوپال می توان به پارس اپال، آذین اپال، آرکوپال مقصود و … اشاره کرد. شما تمامی محصولات پارس اپال و آذین اپال را می توانید از فروشگاه چینیتو و از قسمت خرید سرویس آذین اپال و خرید سرویس آرکوپال، خریداری نمایید.
    البته این نکته را هم بدانید که می توانید این مورد را هم مانند سرویس چینی به صورت حضوری و با حضور در فروشگاه چینیتو واقع در میدان شوش تهران از محصولات بازدید نمایید و سرویس مورد نظر خود را قبل از خرید مشاهده نمایید.

مواردی که در بالا گفته شد، از جمله موارد و سرویس هایی می باشد که معمولا اغلب مردم برای خرید به عوان سرویس پذیرایی جهیزیه استفاده می کنند. در هر کدام از مورد ها توضیح داده شد که شما بر چه اساسی آن مورد را انتخاب نمایید. کارشناسان فروشگاه چینیتو باز هم در کنار شما حضور خواهند داشت تا به شما از مزیت ها و معایب سرویس های مختلف پذیرایی بگویند و شما را تا رسیدن به بهترین انتخاب برای خرید سرویس غذاخوری جهیزیه راهنمایی کنند.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *