سرویس چینی

پرفروش ترین مدل سرویس چینی زرین

پرفروش ترین مدل سرویس چینی زرین

پرفروش ترین مدل های سرویس چینی زرین در سال 1400

کدام مدل سرویس چینی رو انتخاب کنم؟ از کدوم برند سرویس چینی رو بخرم؟ سرویس چینی چند نفره خریداری کنم؟ این سوالات و دیگر سوالاتی در این دسته هر روز از ما پرسیده می شود. مخصوصا اینکه مردم نزدیک فصل بهار و رسیدن نوروز هم می شود بیشتر اقدام به تغییر سرویس های پذیرایی خود می کنند به همین خاطر در این مطلب خواستیم به این سوالات و دیگر سوالات این زمینه پاسخ دهیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بدانید پرفروش ترین سرویس های چینی زرین کدامند؟

پرفروش های چینی زرین را از کجا تشخیص دهیم؟

خیلی از فروشگاه ها سعی می کنند اجناسی را که برای فروش موجود دارند به عنوان بهترین و پرفروش ترین سرویس های چینی بدانند و عرضه کنند ولی ما در چینیتو اجناسی که کیفیت لازم برای ارائه دارند را برای فروش ارائه می دهیم. همانطور که شما هم میدانید و حتما تجربه استفاده از این موارد را دارید چینی زرین ایران یکی از بهترین سرویس های چینی می باشد که در حال حاضر در بازار موجود است. این سرویس چینی با توجه به اینکه در کیفیت های مختلف عرضه شده است اگر بخواهیم کاملا صریح به شما بگوییم، کیفیت اجناس درجه یک و دو چینی زرین به مراتب بهتر از کیفیت عالی مدل های دیگر می باشد. از طرفی با توجه به اینکه چینیتو نماینده رسمی چینی زرین می باشد شما با اطمینان خاطر خرید خود را از این مجموعه انجام می دهید و هیچ گونه تگرانی نداشته باشید. همانطوری که بالاتر هم گفتیم این مطلب به بررسی پرفروش ترین سرویس های چینی زرین می پردازد و اگر می خواهید بدانید که به طور کلی در خرید سرویس چینی چه مواردی را در نظر بگیرید به شما پیشنهاد می دهیم که مطلب راهنمای کامل سرویس چینی را مطالعه کنید.

سرویس چند نفره بگیرم؟

قبل از اینکه بخواهیم از مدل های مختلف نام ببریم که بدانید کدام سرویس ها را انتخاب کنیم بهتر است اول برای شما این موضوع را روشن کنیم که اصلا کدام سرویس مناسب شما می باشد. اگر یک زوج جوان هستید و صرفا سرویس را برای استفاده ی روزمره خود می خواهید پیشنهاد ما قطعا به شما خرید یک سرویس 6 نفره چینی می باشد و اگر سرویس را برای استفاده در مهمانی های خود می خواهید طبیعتا باید سرویس 12 نفره خریداری کنید. اگر خواهان خرید سرویس چینی 12 نفره هستید در یکی از مطالب قبلی به بررسی سرویس های دوازده نفره پرداختیم که می توانید راهنمای کامل سرویس های 12 نفره را مطالعه کنید.

پرفروش ترین مدل سرویس چینی زرین را از کجا بخریم؟

شما برای خرید پرفروش ترین سرویس های چینی زرین دو راه را در پیش رو دارید: یکی اینکه از فروشگاه های انلاین مثل چینیتو خریداری کنید. فروشگاه انلاین چینیتو محصولات خود را با ارزانترین قیمت نسبت به دیگر فروشگاه ها به فروش می رساند و شما می توانید این موضوع را از سایت های ارزیابی قیمت نیز پیگیری کنید. راه دیگر خرید پرفروش ترین سرویس ها حضور در فروشگاه های فیزیکی موجود در سرح شهر می باشد. شما با حضور در فروشگاه چینیتو که واقع در میدان شوش می باشد می توانید خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید.

فروشگاه چینیتو


پرفروش ترین مدل سرویس چینی زرین را از کجا بخریم

پرفروش ترین مدل سرویس چینی زرین

سرویس چینی ساکورا

سرویس چینی ساکورا در دو رنگ ساکورا صورتی و ساکورا آبی عرضه شده است. این سرویس در دو اندازه متفاوت شش و دوازده نفره عرضه شده است. سرویس شش نفره دارای 28 پارچه می باشد و سرویس 12 نفره 102 پارچه می باشد. اقلام همراه این سرویس را می توانید در محصولات زیر مشاهده کنید.

سرویس چینی 28 پارچه غذاخوری ساکورا آبی
سرویس 102 پارچه ساکورا آبی
سرویس چینی 102 پارچه کامل ساکورا صورتی
سرویس 102 پارچه ساکورا صورتی

سرویس مون بلان مشکی

سرویس مون بلان مشکی از جمله سرویس های پر طرفدار چینی زرین می باشد. این سرویس یکی از سرویس هایی می باشد که در شش ماهه ی دوم سال 1400 فروش چشم گیری داشته است و می توانیم یکی از پر طرفدارترین و پرفروش ترین سرویس های چینی زرین نام گذاری کنیم. این سرویس هم با توجه به اینکه از پیکره ایتالیااف می باشد در ابعاد 28 پارچه مناسب پذیرایی از 6 نفر و در ابعاد 102 پارچه مناسب پذیرایی از 12 نفر می باشد. شما می توانید این سرویس را از چینیتو با ارزانترین قیمت خریداری نمایید.

 

سرویس چینی 28 پارچه کامل مون بلان مشکی درجه یک
سرویس 28 پارچه مون بلان مشکی
سرویس چینی 102 پارچه کامل مون بلان مشکی
سرویس 102 پارچه مون بلان مشکی

سرویس غذاخوری فلورانس سرمه ای

سروی های فلورانس سرمه ای با توجه به طرح و نقشی که دارند از جمله سرویس های پر طرفدار و پر فروش چینی زرین می باشند. این سرویس های با توجه به طرحی که دارند علاوه بر افرادی که علاقه مند به طرح های سنتی هستند برای افرادی هم که به مد روز علاقه دارند بسیار جالب توجه است. برای اینکه اقلام همراه این سرویس ها را بدانید به لینک محصول هرکدام مراجعه بفرمایید.

 

سرویس غذاخوری 28 پارچه چینی زرین مدل فلورانس سرمه ای
سرویس فلورانس 28 پارچه
سرویس غذاخوری 28 پارچه چینی زرین مدل فلورانس سرمه ای
سرویس 102 پارچه فلورانس

سرویس غذاخوری ریوا طلایی

این سرویس هم در ابعاد 28 پارچه و 102 پارچه عرضه شده است و به ترتیب مناسب برای پذیرایی از 6 نفر و 12 نفر می باشد. این سرویس نیز با مناسبترین قیمت نسبت به دیگر فروشگاه ها در چینیتو عرضه شده است و شما می توانید این محصول را که یکی از پرفروش ترین ها می باشد به راحتی خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

سرویس چینی 12 نفره 102 پارچه غذاخوری ریوا طلایی
سرویس ریوا طلایی 28 پارچه
سرویس چینی 12 نفره 102 پارچه غذاخوری ریوا طلایی
سرویس ریوا طلایی 102 پارچه

سرویس غذاخوری چینی زرین ویلیچ

این سرویس همانطور که در تصاویر مربوط به آن مشخص است در نگاه اول با توجه به رنگ زردی که در آن به کار رفته است مخاطبان بسیاری را به خود جذب می کند و به همین خاطر یکی از پرفروش ترین سرویس های چینی زرین می باشد. این سرویس هم در دو ابعاد 6 نفره و 12 نفره عرضه شده است و شما می توانید به راحتی خریداری کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

سرویس چینی 28 پارچه غذاخوری ویلیج
سرویس غذاخوری ویلیج 28 پارچه
سرویس چینی 102 پارچه کامل ویلیج
سرویس 102 پارچه ویلیج

سرویس رز فلاور

این سرویس رو از نامش پیداست که طرح آن شامل یک گل می باشد که می توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید. این سرویس هم در ابعاد 28 پارچه و 102 پارچه عرضه شده است و به خاطر طرح و نقش آن یکی از پرطرفدارترین سرویس های چینی زرین می باشد. این سرویس را از چینیتو که نماینده رسمی چینی زرین می باشد و سرویس ها را در کیفیت های مختلف و در ابعاد مختلف با ضمانت عرضه می کند خریداری نمایید.

سرویس چینی 28 پارچه رز فلاور
سرویس رزفلاور 28 پارچه
سرویس چینی 102 پارچه 12 نفره رز فلاور
سرویس رزفلاور 102 پارچه

علاوه بر سرویس هایی که گفته شد، دیگر سرویس های چینی زرین هم به خاطر کیفیت و قیمت مناسبی که دارند مشتریان فراوانی دارند و شما می توانید هر کدام از طرح های این سرویس ها را که در صفحه خرید سرویس چینی زرین مشاهده می کنید انتخاب و خریداری نمایید. چینیتو نماینده رسمی چینی زرین می باشد و تمامی محصولات چینی زرین را با ضمانت برای شما در هرنقطه ای از کشور که باشید در اسرع وقت ارسال می کند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *