سرویس چینی

راهنمای کامل سرویس چینی

راهنمای انتخاب سرویس چینی

راهنمای خرید ظروف چینی

شاید تصور خیلی از افراد این باشد که خرید سرویس چینی فقط برای جهیزیه و خرید عروسی می باشد، در حالی که سرویس ظروف پذیرایی برای تمامی خانه ها یکی از مواردی می باشد که نمی توان از داشتن آن چشم پوشی کرد. راهنمای خرید سرویس چینی را به همین منظور برای شما در نظر گرفتیم تا بیشترین اطلاعات را در هنگام خرید سرویس چینی داشته باشید. در این مطلب به طور کامل به بررسی مواردی می پردازیم که باید برای خرید سرویس چینی در نظر بگیریم. همچنین به طور کامل به شما خواهیم گفت که کیفیت سرویس چینی را چطور ارزیابی کنید و اینکه از نظر تعداد پارچه در سرویس چینی کدام مورد برای شما مناسب است و بسیاری از موارد دیگر را بررسی می کنیم و در نهایت شما را به انتخاب بهترین سرویس چینی راهنمایی می کنیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید ظروف چینی بر اساس طرح و نقش آن :

در نظر گرفتن طرح و نقش و یا در اصطلاح مدل و پیکره ی سرویس چینی، اولین موردی می باشد که باید در انتخاب سرویس لحاظ شود. این انتخاب از اینجا نشات می گیرد که ممکن است به رنگ خاصی علاقه داشته باشید و براساس سرویس مد نظر خود را انتخاب کنید و یا اینکه مدل خاصی از ظروف ( گرد یا مربع بودن) را بپسندید و این مورد را در انتخاب مد نظر قرار دهید.

همچنین هماهنگی سرویس خریداری شده با سایر ظروف آشپزخانه یا دیگر وسایل پذیرایی و یا دکوراسیون منزل نیز مورد دیگری می باشد که در انتخاب حتما اثرگذار می باشد .

تمامی مواردی که در بالا گفته شد، همگی به این موضوع اشاره دارد که سرویس مورد نظرتان را بر اساس میل و سلیقه و نظر خودتان انتخاب کنید و اجازه ندهید دیگران شما را مردد کنند.

تعداد پارچه در خرید سرویس چینی

تعداد پارچه در سرویس های چینی :

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب و خرید سرویس چینی باید در نظر گرفت و در راهنمای خرید سرویس چینی به آن اشاره می کنیم، تعداد پارچه ی یک سرویس یا به عبارت دیگر تعداد تکه ها و قطعه هایی می باشد که یک سرویس غذا خوری دارا می باشد. از جمله ی این موراد می توان به سوپ خوری، انواع کاسه( سالاد ، ماست، ترشی)، فنجان و نعلبکی، نمک پاش و فلفل پاش و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد .

توجه به انتخاب تمامی این موارد برای خرید سرویس ممکن است برای خرید یک سرویس برای جهیزیه لازم باشد اما اگر سرویس را برای استفاده ی روزانه و یا به طور عامیانه برای مصرف دم دستی خریداری می کنید توجه به تعداد پارچه و انتخاب موارد کاربردی از نظر اقتصادی برای شما بسیار به صرفه خواهد بود.

از نظر تعداد پارچه و مناسب بودن سرویس برای تعداد نفر افراد می توان به این اشاره کرد که سرویس هایی که تعداد پارچه های کمی دارند مانند 28 پارچه، سرویس های 6 نفره می باشند و سرویس هایی که تعداد پارچه ی آن ها زیاد است مانند 97 پارچه یا 103 پارچه و یا تعداد بیشتر سرویس های 12 نفره می باشند.

 

شستشوی سرویس چینی در ماشین ظرفشویی

استفاده ازسرویس چینی در مایکروویو و ماشین ظرفشویی :

این روزها تقریبا در تمامی خانه ها مایکروویو و ماشین ظرفشویی وجود دارد. انتخاب یک سرویس غذاخوری که بتوان بدون دغدغه ی اینکه در مایکروویو شکسته شود استفاده کرد و یا اینکه برای شستشو در ماشین ظرفشویی ، بدون اینکه نگران کمرنگ شدن نقش و نگار آن شد قرار داد، نکته ی مهمی در انتخاب می باشد.

برای استفاده ی ظروف چینی در داخل مایکروویو، حتما باید ظروف در برابر حرارت مقاومت خوبی داشته باشند و همچنین در برابر شوک های حرارتی استقامت خوبی از خود نشان دهند. برند های معروف و سرویس های با کیفیت این مورد را بر روی سرویس های خود درج می کنند تا افراد از آن ها خبر داشته باشند و بتوانند از این قابلیت در صورت وجود استفاده کنند.

برای استفاده از سرویس در ماشین ظرفشویی نیز حتما ظروف باید از ثبات رنگی بالایی برخوردار باشند تا طرح و نقش آنها کمرنگ نشود و در برابر مواد شوینده هایی که در ماشین ظرفشویی ریخته می شود برای شستشوی ظروف، مقاوم باشند. البته توجه به این نکته هم ضروری می باشد که استفاده ی روزانه و مکرر از ماشین ظرفشویی برای شستشوی ظروف ( منظور ظروفی می باشدکه قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی را دارند) باعث کم رنگ شدن طرح و پاک شدن آن می شود.

سرویس چینی 6 نفره یا 12 نفره

  راهنمای خرید سرویس چینی: سرویس چینی 6 نفره یا 12 نفره ؟

سرویس های غذاخوری چینی در ابعاد متفاوتی تولید و عرضه می شوند و شما هم حتما برای خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که کدام مورد برای شما مناسب است تا بتوانید خرید مناسبی هم از نظر تعداد پارچه ی سرویس و هم از نظر قیمت سرویس داشته باشید.

از نظر تعداد پارچه و قطعه و تکه های هر سرویس اگر بخواهیم بررسی کنیم، سرویس های 12 نفره اقلام و موارد مورد نیاز برای پذیرایی از 12 نفر را دارا می باشند و در این سرویس ها علاوه بر ظرف های غذاخوری مانند بشقاب ها، کاسه ها و دیس ها شامل سرویس های چای خوری و قندان و شکرپاش نیز می باشند . این نکته را نیز در نظر داشته باشید که شما در انتخاب سرویس می توانید سرویسی را انتخاب کنید که امکان سفارش اقلام تکی یا سرویس های تکمیلی از موارد پر مصرف آن مثل بشقاب ها را داشته باشید و علاوه بر این شما می توانید از قسمت محصولات تکمیلی چینی این محصولات را انتخاب کنید.

همچنین سرویس های 6 نفره نیز که شامل بشقاب های غذاخوری، خورش خوری، دیس و انواع پیاله می باشد. این سرویس ها برای 6 نفر مناسب می باشد و با توجه به تعداد پارچه ها در این سرویس ها ، اغلب افراد این سرویس های 6 نفره را به عنوان مکمل سرویس های کامل برای در نظر گرفتن افزایش نفرات و یا به عنوان سرویس دم دستی خریداری می کنند.

پس با توجه به مواردی که برای هر کدام از سرویس ها گفته شد، شما می توانید با توجه به اینکه اگر در حال حاضر اصلا سرویس مناسبی برای پذیرایی ندارید، سرویس 12 نفره را انتخاب کنید و یا اگر در حال حاضر سرویسی دارید و می خواهید برای اینکه مهمان های بیشتری دارید و تعداد ظروف شما کمتر است، هم می توانید از سرویس 6 نفره استفاده کنید و هم می توانید از محصولات تکمیلی چینی استفاده کنید و نواقص خود را برطرف کنید.

قیمت سرویس های چینی را چطور ارزیابی کنیم ؟

از موارد دیگر موجود در راهنمای خرید سرویس چینی و یکی از مواردی که حتما در خرید شما اثرگذار می باشد، قیمت سرویس چینی می باشد. این مورد البته به عوامل بسیاری بستگی دارد که از آنها می توان به اینکه چند پارچه بودن سرویس ، درجه کیفیت سرویس که ممکن است عالی باشد یا درجه یک باشد، تعداد افراد مناسب برای سرویس که ممکن است 6 نفره یا 12 نفره باشد.

البته در این چند وقت اخیر با توجه به افزایش نرخ ارز ممکن است در بازار سرویس هایی را مشاهده کنید که فقط صرف اینکه برند هستند، با قیمت های فوق العاده بالایی فروخته شوند و این در حالی می باشد که شما می توانید سرویس های چینی تولید ایران را با قیمت مناسب و با کیفیتی بسیار بالاتر از سرویس های خارجی موجود در بازار خریداری کنید. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید امروزه سرویس های چینی تولید ایران به کشورهای خارجی بسیاری صادر شده و از استقبال خوبی در بازارهای اروپایی برخوردار هستند.

پس بهتر است فقط به خاطر قیمت بالا یک سرویس را انتخاب نکنید و فکر نکنید که لزوما این سرویس بهترین کیفیت را دارد.

انتخاب بهترین سرویس چینی

بهترین سرویس چینی را چطور انتخاب کنیم ؟

قطعا با توجه به هزینه ای که این روزها برای خرید یک سرویس غذاخوری چینی انجام می دهید ، طبیعی می باشد که توقع خرید یک سرویس بسیار خوب را داشته باشید. به همین خاطر برای خرید سرویس چینی باید یک سری از عوامل را در نظر بگیرید. امروزه فروشگاه های زیادی چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری اقدام به فروش سرویس های چینی می کنند و باید در نظر داشته باشید که بهتر است برای خرید یک سرویس چینی مطمئن و با کیفیت از نمایندگی های معتبر برند های معروف ( نماینده های چینی زرین ) و یا فروشگاه های معتبر اقدام کنید. این قدم اول برای خرید سرویس بود.

قدم بعدی برای خرید سرویس چینی خوب، خرید از برندهایی می باشد که به اصطلاح امتحان خود را در پس داده اند و از سابقه ی خوبی برخوردارند و همه از انتخاب آنها راضی بوده اند. به عنوان مثال سرویس های چینی زرین ایران از جمله مواردی می باشند که به خاطر کیفیت بالای خود تمامی خریداران آن، از خرید آن راضی هستند. علاوه بر این شرکت چینی زرین ایران با توجه به رسالت خود و اینکه برای مصرف کنندگان محصولات خود ارزش قائل می باشد، اقدام به ارائه ی ضمانت نامه برای محصولات خود می نماید. بهتر است در هنگام خرید این موارد را در نظر داشته باشید.

در هنگامی که می خواهید سرویس چینی خریداری کنید، در نظر داشتن طرح و نقش آن، در نظر گرفتن تعداد پارچه های این سرویس، قابلیت استفاده از این سرویس ها در مایکروفر و ماشین ظرفشویی، در نظر گرفتن قیمت آن از مواردی هست که در هنگام خرید باید در نظر گرفت.

چینی زرین ایران بهترین برند برای خرید یک سرویس چینی ایرانی می باشد. چینیتو نماینده رسمی چینی زرین می باشد و می توانید محصولات انتخابی خود را با خیال راحت از چینیتو خریداری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

1 نظر در “راهنمای کامل سرویس چینی

  1. ماهک هوم گفت:

    ممنون مطلب بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *