آذین اپال

راهنمای خرید سرویس های آذین اپال

راهنمای خرید سرویس های آذین اپال

شرکت آذین اپال با هدف تولید ظروف شیشه ای رنگی با کیفیت مطلوب و پاسخ به نیاز مصرف کنندگان و اینکه بتواند تنوعی را در بازار ایجاد کند و محصولات متنوع و در طرح و نقش های مختلف با قیمت مناسب را به بازاز عرضه کند، پا به عرضه ی تولید گذاشت . در این مطلب می خواهیم به انواع سرویسی که این شرکت تولید می کند بپردازیم تا بدانیم که چه نوع سرویس هایی در چه ابعادی از نظر تعداد پارچه و در چه طرح هایی برای چه کسانی مناسب است. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بدانید که  راهنمای خرید سرویس های آذین اپال برای شما چه مواردی را در نظر گرفته است.

انواع ظروف تولیدی شرکت آذین اپال

شرکت آذین اپال در چند دسته، سرویس های غذاخوری خود را تولید می کند. این دسته ها عبارتند از ظروف تزئینی، ظروف غذاخوری پذیرایی، انواع سرویس های 25 پارچه تا 29 پارچه و ظروف کودک.

با توجه به اینکه امروزه بیشتر مردم در حال خرید سرویس های پذیرایی آذین اپال هستند در این مطلب به بررسی تمامی سرویس های آذین اپال پرداخته و آنها را به طور کامل شرح می دهیم. در این دسته بندی سرویس ها را بر اساس قالب ظاهری و تعداد پارچه دسته بندی می کنیم.

 

سرویس های 25 پارچه گرد

این سرویس های غذاخوری دارای قالب گرد هستند و طرح و نقش های متفاوتی دارند. اقلام همراه این سرویس عبارتند از: یک عدد دیس، شش عدد بشقاب پلوخوری ، شش عدد بشقاب خورش خوری، شش عدد پیش دستی، و شش عدد کاسه ماست.

تصاویر زیر طرح های مختلف سرویس های 25 پارچه گرد را نشان می دهد.

سرویس های 25 پارچه گرد آذین اپال

سرویس های 25 پارچه گرد آذین اپال

 

سرویس های 25 پارچه مربع

همانطور که از عنوان این قسمت نیز مشخص است این سرویس ها قالب مربعی دارند و ظروف در آن به شکل مربع می باشند و دیس آنها نیز به صورت مستطیل شکل است. اقلام این سری از سرویس ها نیز مانند سرویس های گرد هستند و عبارتند از یک عدد دیس، شش عدد بشقاب پلوخوری ، شش عدد بشقاب خورش خوری،  شش عدد پیش دستی ، شش عدد کاسه ماست.

تصاویر زیر طرح های مختلف سرویس های 25 پارچه مربع را نشان می دهد.

 

سرویس های 25 پارچه چهارگوش مثلث

این سرویس ها نیز همانطوری که از نامشان مشخص است بعضی از ظروفشان به شکل چهارگوش و برخی به شکل مثلث می باشند. طراحی این سری از ظروف بعضا جدیدتر و ممکن است به خاطر شکل ظاهری شان متقاضیان زیادی داشته باشد.

اقلام همراه این سرویس های 25 پارچه چهارگوش مثلث عبارتند از : یک عدد دیس، شش عدد بشقاب پلوخوری ، شش عدد بشقاب خورش خوری ، شش عدد پیش دستی و شش عدد کاسه ماست خوری می باشد.

تصاویر زیر طرح های مختلف سرویس های 25 پارچه چهارگوش مثلث را نشان می دهد.

 

سرویس های 26 پارچه بیضی

قالب این سرویس ها به صورت بیضی می باشد و این نوع سرویس ها یک پارچه از سرویس های قبلی اضافه تر دارند. اقلام همراه این سرویس ها عبارتند از : دو عدد دیس ، شش عدد بشقاب پلوخوری ، شش عدد بشقاب خورش خوری، شش عدد بشقاب پیش دستی، شش عدد کاسه ماست خوری.

تصاویر زیر طرح ها و نقش های مختلف سرویس 26 پارچه بیضی را نمایش می دهد.

 

سرویس 28 پارچه گرد

این سرویس ها نیز همانند همان سرویس 25 پارچه گرد می باشند که به عنوان اولین گروه از سرویس های آذین اپال شرح دادیم. این سرویس ها دارای قالب گرد می باشند و تنها موردی که در آن با سرویس های گروه اول تفاوت دارند، تعداد پارچه آن ها می باشد.

اقلام همراه این سرویس ها عبارتند از : یک عدد دیس ، شش عدد بشقاب پلوخوری، شش عدد بشقاب خورش خوری ، شش عدد پیش دستی ، شش عدد کاسه ماست، دو عدد نمکدان و یک عدد کاسه سالاد .

تصاویر زیر طرح های مختلف سرویس 28 پارچه گرد را نشان می دهد.

 

سرویس 29 پارچه بیضی

این سرویس ها نیز همانطور که از نامشان مشخص است دارای قالب بیضی هستند و تعداد پارچه های آنها 29 عدد می باشد. اقلام همراه سرویس 29 پارچه بیضی عبارتند از : شش عدد پلوخوری ، شش عدد خورش خوری، شش عدد کاسه ماست و شش عدد پیش دستی و دو عدد نمکدان ، یک عدد کاسه سالاد و دو عدد دیس می باشد.

 

تصاویر زیر طرح های مختلف سرویس 29 پارچه را نمایش می دهد.

 

سرویس های آذین اپال را از کجا بخریم؟

شما برای خرید سرویس آذین اپال دو راه را در پیش رو دارید. یکی اینکه با مراجعه به سایت های اینترنتی از جمله همین سایت چینیتو می توانید به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه ای سرویس مورد نظر خود را خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید. البته در هنگام خرید توجه به این نکته ضروری می باشد که سایتی که شما از آن خرید می کنید از جمله سایت های معتبر باشد و نماد اعتماد داشته باشد و بتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل با آنها ارتباط گرفته تا مشکل خودتان را حل نمایید. فرشگاه چینیتو با توجه به اینکه در بورس ظروف پذیرایی یعنی میدان شوش تهران داری فروشگاه می باشد شما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره های فروشگاه تماس گرفته و مشکل خود را حل نمایید. علاوه بر خرید آنلاین یکی دیگر از راه هایی که می توانید خرید خود را انجام دهید به صورت حضوری در فروشگاه ها می باشد. شما با حضور در فروشگاه چینیتو می توانید محصولات مورد نظر خود را پیش از خرید مشاهده بفرمایید تا بتوانید بهترین خرید خود را تجربه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

1 نظر در “راهنمای خرید سرویس های آذین اپال

  1. زهره گفت:

    سرویس آذین اپال با توجه به قیمتش خیلی خوبه . من خودم برای استفاده ی روزمره خرید کردم و خیلی راضیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *