سرویس آرکوپال

راهنمای خرید سرویس آرکوپال

راهنمای خرید سرویس آرکوپال

راهنمای خرید سرویس آرکوپال

یکی از بهترین انتخاب هایی که می توان برای سرویس مورد استفاده روزمره یا اصطلاحا دم دستی داشت، سرویس ظروف آرکوپال می باشد. این سرویس ها، هم کیفیت بالایی در تولید و کیفیت کحصول دارد و هم از نظر طول عمر و ماندگاری، طول عمر مناسب و بالایی دارد. این ظروف همچنین دارای طرح و نقش های متفاوتی می باشند که هرکس بنابر سلیقه ی خود می تواند طرح مورد نظر خود را انتخاب کند. در این مطلب به طور کامل می خواهیم به کلیه مواردی بپردازیم که در خرید سرویس های آرکوپال و محصولات تکمیلی آرکوپال مهم می باشد. راهنمای خرید سرویس آرکوپال را تا انتها بخوانید

 

تفاوت سرویس های آرکوپال و سرویس های چینی :

تفاوت سرویس آرکوپال با سرویس چینی

تفاوت سرویس آرکوپال با سرویس چینی

حتما همیشه در موقع خرید یک سرویس پذیرایی برای شما هم این سوال ایجاد می شود که خرید یک سرویس چینی با خرید سرویس آرکوپال چه تفاوتی دارد. تفاوت اصلی و قابل توجه که شاید در همان لحظه ی خرید هم بتوانید متوجه شوید، سبک بودن وزن ظروف آرکوپال نسبت به ظروف چینی می باشد که می تواند یکی از مزایای قابل توجه برای خرید سرویس آرکوپال باشد که به همین دلیل بتواند برای استفاده روزانه مورد استفاده قرار بگیرد.

مورد دیگر که از تفاوت این دو نوع سرویس قابل توجه می باشد، جنس ظروف آرکوپال در مقایسه با ظروف چینی می باشد که علاوه بر سبک بودن آن ها باعث استحکام آنها نیز شده است. برای ساخت ظروف آرکوپال از مواد ادلیه ظروف شیشه ای به همراه برخی از موارد معدنی استفاده می شود و بهتر است بگوییم این ظرف از شیشه نشکن و از چینی سبک تر هستند.

 

مزایای ظروف آرکوپال

مزایای ظروف آرکوپال

مزایای ظروف آرکوپال

اگر بخواهیم از مزایای ظروف آرکوپال بگوییم بهتر است در ابتدا به سبک بودن وزن آن اشاره کنیم که این سبک بودن همانطور که در مقایسه ی این سری ظروف با ظروف چینی گفته شدباعث می شود که برای استفاده روزمره یک گزینه ی بسیار خوب باشد. علاوه بر مورد گفته شده یکی دیگر از مزایای سرویس های آرکوپال یا ظروف آرکوپال طرح و رنگ های مختلف و متنوع می باشد که برای هر مخاطبی هر محصولی را مطابق با سلیقه اش در نظر گرفته است.

از دیگر مزایای این ظروف استحکام خوب و نشکن بودن آن می باشدکه نسبت به انواع ظروف دیگر دوام و استحکام بیشتری دارد. و همچنین مهم ترین نکته قابل توجه ، قیمت آن می باشد که با توجه به طرح و نقش های متفاوت و مزایایی که در بالا گفته شد، قیمت آن خیلی به صرفه و مناسب می باشد.

 

سرویس آرکوپال شامل چه ظروفی می باشد ؟

ظروف سرویس آرکوپال

ظروف سرویس آرکوپال

اینکه سرویس آرکوپال شامل چه ظروفی باشد و چند پارچه باد بستگی به استفاده ی شما و کاربرد آن برای شما دارد. امروزه سرویس آرکوپالب از 5 پارچه تا 164 پارچه را پوشش می دهد که گستره ی قبال توجهی برای انتخاب شما می باشد. سرویس های 5 پارچه، سرویس های کوچکی هستند که برای کودکان مناسب هستند و اقلام همراه آنها با توجه به کاربردی که برای کودک دارند بسیار محدود می باشد.

اما سرویس ها با تعداد پارچه های دیگر بسته به تعداد پارچه های آنها شامل انواع ظروف مثل: بشقاب پلوخوری، بشقاب خورش خوری، دیس، سالاد خوری، لیوان و انواع پیاله و … می باشد.

در هنگام خرید اگر به صورت حضوری به فروشگاه های سطح شهر مراجعه می فرمایید از فروشنده به طور کامل اطلاعات مربوط به اقلام همراه سرویس را بپرسید تا بدانید که آیا این سرویس بر اساس هزینه ای که می کنید برای شما مناسب است یا خیر.  همچنین اگر به صورت آنلاین خرید خود را انجام می دهید توضیحات و محصول را به طور کامل بخوانید و تصاویر همراه محصول را به طور کامل مشاهده کنید و همچنین جدول اقلام همراه محصول را نیز مشاهده کنید تا به طور دقیق بر حسب هزینه ای که انجام می دهید، بهترین تصمیم را بگیرید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

سرویس آرکوپال از کجا بخریم ؟

این روزها با گسترش فضای مجازی به راحتی می توانید اقلام و وسایل مورد نیاز خود را خریداری نمایید. فروشگاه چینیتو این امکان را برای شما آماده کرده است تا شما به راحتی خرید خود را با بهترین قیمت و با کیفیت ترین وسایل انجام دهید.

شما هر کدام از سرویس ها را علاوه بر اینکه می توانید به صورت آنلان خریداری نمایید و تمام اقلام کناری را نیز خریدار ی کنید و به راحتی و بدون هیچ در هر نقطه از کشور دریافت نمایید.

فروشگاه چینیتو علاوه بر فروشگاه آنلاین ، دارای فروشگاه حضوری نیز می باشد و شما می توانید با حضور در میدان شوش ، که به بورس چینی و بلور شهرت دارد و با حضور در فروشگاه حضوری چینیتو، می توانید سرویس مورد نظر خود را قبل از خرید مشاهده نمایید و در صورتی که مطابق نظر و سلیقه ی شما بود می توانید خرید فرمایید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *