سرویس چینی

ویژگی های سرویس ۱۲ نفره چینی زرین

سرویس 12 نفره چینی زرین ایران

ویژگی های سرویس ۱۲ نفره چینی زرین

با وجود اینکه امروزه جنس ها و مدل های متنوعی از ظروف به بازار آمده است و طیف وسیعی از سلیقه ی مخاطبان را پوشش می دهد اما همچنان ظروف چینی مورد استقبال مشتریان هستند. در این میان ویژگی های سرویس ۱۲ نفره چینی زرین به علت تنوع در نقش و طرح و تعداد ظروف طرفداران بسیاری دارد. فروشگاه اینترنتی چینیتو به عنوان نماینده رسمی شرکت چینی زرین ایران در زمینه فروش آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد. در این مطلب به بررسی کامل ویژگی های سرویس چینی زرین می پردازیم. تا انتهای این مطلب بخوانید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید سرویس چینی داشته باشید.

مهم ترین ویژگی های سرویس ۱۲ نفره چینی زرین

از مهمترین مزیت های سرویس ۱۲ نفره چینی زرین که آن را نسبت به سایر برندها متمایز نموده است کیفیت آن نسبت به قیمت، تنوع  فراوان در نقش و طرح، بهداشت ظروف چینی، داشتن ضمانت نامه، قابل دسترس بودن در فروشگاه های معتبر و نیز خرید به صورت آنلاین را می توان اشاره نمود.

امروزه ظروف غذاخوری و نیز پذیرایی تنوع بسیار زیادی داشته و جنس های مختلفی از برندهای متفاوت ایرانی و خارجی از آنها روانه بازار شده است اما ظروف چینی از نظر بهداشتی سالم ترین ظروف مورد استفاده می باشند، برخلاف برخی ظروف چینی وارداتی بی کیفیت که برای اینکه براق به نظر بیایند و بتواند نظر مشتری را جلب کند اقدام به استفاده از فلزاتی چون سرب و کادمیوم نموده‌اند که برای سلامتی انسان بسیار مضر می باشد،  ظروف چینی زرین از با کیفیت ترین و سالم ترین مواد اولیه برای ساخت ظروف خود بهره برده است . به همین خاطر پیشنهاد ما به شما این است که اگر می خواهید یک سرویس غذا خوری مناسب از تمامی جهات را انتخاب کنید سرویس چینی با برند شرکت چینی زرین ایران می تواند مناسب ترین گزینه برای شما باشد.

ویژگی های سرویس 12 نفره چینی زرین ایران

ویژگی های سرویس 12 نفره چینی زرین ایران

انواع سرویس های غذاخوری چینی زرین

سرویس های غذاخوری چینی زرین از نظر مناسب بودن برای تعداد افراد در دو نوع شش نفره و ۱۲ نفره عرضه شده است و هر کدام از این دو مورد در طرح های متفاوتی در بازار موجود می باشند. سرویس های ۶ نفره غذاخوری آن شامل طرح های متفاوتی بوده و تعداد پارچه‌های آن بین ۲۷  الی ۳۵ عدد می باشد که طرح انتخابی شما حتما باید مطابق با سلیقه تان باشد و تعداد پارچه ی انتخابی آن نیز با توجه به نیاز خود می توانید انتخاب کنید.

 به طور مثال سرویس 6 نفره ۳۵ پارچه چینی زرین ایران شامل موارد زیر می باشد :

  • دو عدد دیس با قطر (42*1) و (38*1) سانتی متر،
  • بشقاب غذاخوری با قطر 27 سانتی متر،
  • بشقاب خورش خوری با قطر 23 سانتی متر
  • بشقاب میوه خوری(پیش دستی) با قطر 20 سانتی متر
  • سالاد خوری کوچک قطر 14 سانتی متر(هر کدام به تعداد ۶ عدد)
  • سالاد خوری بزرگ یک عدد با قطر 26 سانتی متر
  • پیاله با قطر 18 سانتی متر(۶ عدد)
  • نمک پاش با گنجایش 40 سی سی ( 1 عدد)
  • فلفل پاش با گنجایش 40 سی سی ( 1 عدد)

 سرویس ۱۲ نفره چینی زرین نیز همانند سرویس‌های ۶ نفره دارای طرح های متنوع و بسیار زیبا بوده و تعداد پارچه های آن به طور متوسط رنجی بین ۹۷ الی 108  پارچه را شامل می شود.

سرویس های 108 پارچه چینی زرین شامل موارد زیر می باشند :

  • ۳ عدد دیس به قطر (42*1) +(38*2)
  • یک عدد سوپ خوری با در به گنجایش ۲۸۳۰ سی سی
  • بشقاب های غذاخوری با قطر ۲۷ سانتی متر
  • بشقاب خورش خوری با قطر 23 سانتی متر هر کدام 12 عدد
  • بشقاب میوه خوری با قطر ۲۰ سانتی متر 18 عدد
  • ۲ عدد سالاد خوری بزرگ با قطر ۲۶ سانتی متر
  • پیاله 21، سه عدد با قطر ۲۱ سانتی متر
  • پیاله 18 با قطر ۱۸ سانتی متر به تعداد 6 عدد
  • سالاد خوری کوچک 12 عدد (با گنجایش 98 سی سی)
  • نمک پاش3 عدد (با گنجایش 40 سی سی)
  • فلفل پاش 2 عدد (با گنجایش 40 سی سی)
  • سماق پاش یک عدد با گنجایش 98 سی سی
  • قوری چای خوری یک عدد با در و با گنجایش 1215
  • قندان با در و با گنجایش 268 سی سی یک عدد
  • فنجان با قطر 8 سانتی متر  به تعداد 12 عدد
  • نعلبکی با قطر  15 سانتی متر به تعداد 12 عدد
  • شکر ریز دو عدد با گنجایش 270 سی سی

در سرویس ۱۲ نفره چینی زرین که شامل  97 پارچه هستند ،سماق پاش و فلفل پاش موجود نمی باشد.

سرویس چینی 6 نفره یا 12 نفره

سرویس چینی 6 نفره یا 12 نفره

سرویس ۱۲ نفره چینی زرین یا سرویس 6 نفره ؟ کدام را انتخاب کنیم ؟

انتخاب سرویس ۱۲ نفره چینی زرین یا 6 نفره آن کاملا به سلیقه و نیاز فرد وابسته می باشد. با وجود اینکه سرویس های 6 نفره چینی زرین دارای طرح و نقش و نیز تعداد زیاد می باشند اما سرویس های 12 نفره آن با اقبال بیشتری از سوی مشتریان روبرو شده است، زیرا مشتری با تهیه یک سرویس 12 نفره علاوه بر ظروف غذا خوری ، سرویس چایخوری و ظروف دیگر را نیز بدست می آورد. البته چنانچه فردی تمایل به خرید سرویس کامل را نداشته باشد و برای مثال تنها سرویس چایخوری را بخواهد تهیه کند می تواند به راحتی آن را از مراکز معتبر فروش این برند خریداری نماید.

معرفی سرویس ۱۲ نفره چینی زرین

سرویس های 12 نفره چینی زرین شامل طرح ها و نقش های مختلف مطابق با انواع سلیقه ها می باشد. این سرویس ها  در طرح های مدرن و نیز قدیمی و سنتی ارائه می گردند. . طرح‌هایی نظیر نئوکلاسیک، شهرزاد، ایتالیا اف ، کواترو، وینچی، رادیانس که بسیار زیبا و چشم نواز بوده و از بهترین مواد اولیه در ساخت آنها استفاده شده است. این ظروف در عین سبک بودن بسیار مقاوم و سخت هستند،  مقاومت لعاب و بدنه ظروف در برابر هر نوع خط و خش، استقامت زیاد به ظروف در برابر لب پر شدن توسط ضربه از جمله مزایایی هستند که این برند را در مقابل بسیاری از برندهای وارداتی وبی کیفیت متمایز می‌کند،  سرویس های ۱۲ نفره چینی زرین تنوع بسیار زیاد هم در طرح و نقش و هم در ظروف را شامل می شود و با خرید آن مشتری می تواند بسیاری از نیازهای خود را در این زمینه مرتفع سازد.

روش های خرید سرویس چینی 12 نفره زرین ایران

روش های خرید سرویس چینی 12 نفره زرین ایران

روش‌های خرید سرویس ۱۲ نفره چینی زرین

برای خریدن سرویس های ۱۲ نفره چینی زرین راه‌های بسیار مختلف وجود دارد از جمله مراجعه به سایت چینی زرین، مراجعه به نماینده ی رسمی آن نظیر چینیتو  و نیز خرید حضوری از فروشگاه‌های معتبر. خوب است بدانید که فروشگاه چینیتو علاوه بر امکان خرید آنلاین میتوانید به صورت حضوری نیز از محصولات مختلف در فروشگاه چینیتو بازدید نمایید و سرویس مورد علاقه ی خود را خریداری نمایید. باید توجه کرد که چینی زرین محصولات خود را در دو درجه از کیفیت عرضه می کند که عبارتند از درجه عالی و درجه یک.  از آنجایی که تفکیک این دو درجه کمی سخت بوده و می‌تواند مورد توجه افراد سودجو قرار گیرد مشتری باید در این زمینه دقت کافی را به عمل آورد،  بنابراین باید از یک جای مطمئن خرید خود را انجام دهد. چون در غیر این صورت ممکن است افراد سودجو چینی درجه یک را به عنوان درجه عالی به او بفروشند.

فروشگاه چینیتو هر دو کیفیت این محصولات را دارد و بر اساس خواست شما کیفیت مورد نظر را برایتان آماده می کند . در زمینه خرید سرویس ۱۲ نفره چینی زرین می توان چینیتو نماینده رسمی چینی زرین ایران بوده که هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری می توان از آن خرید نمود از جمله مزیت‌های یک فروشگاه اینترنتی خرید به صورت حضوری از آن می باشد، چینیتو دارای این قابلیت نیز می باشد،

در این فروشگاه محصولات کاملا دسته بندی شده اند. سرویس های ۱۲ نفره چینی آن در انواع طرح ها و نقش ها و در تعداد پارچه های مختلف عرضه می گردند.  قیمت این ظروف عرضه شده در قیاس با کیفیت آنها بسیار مناسب می باشد به خصوص که در این اوضاع اقتصادی مردم به دنبال خرید مناسب و با کیفیت و با قیمت مناسب هستند و ترجیح می‌دهند خرید هوشمندانه تری داشته باشند.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *